Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

50 år🍾🎉🎂

Permalink0
Dagen började med att mina söner sjöng för mig kl 6 på morgonen. Kul eftersom de är väldigt morgontrötta o gjorde detta för min skull. 
Kl 8.20 kom Sarah o hämtade mig överraskande o körde mig till Kalmar o Cissi som väntade med en champagnefrukost. Smörgåstårta där o bubbel. En mysig fm, efter det bjöd Cissi på spa med massage lunch o bad o bubbelpool ute. Så skönt. 
På kvällen blev det Thai med Isac Eric o Nils o Magnus. Fick fina presenter o blommor mm. 
När jag väl var hemma såg trädgården ut som nån slängt in en handgranat där med toapapper plast o grejer som var flyttade. Då dök syskonen upp helt plötsligt o det var ju de som stökat ner men de fick komma in ändå tillslut när vi fått bort allt från ytterdörren😂 hm vilka bussyskon va😂
Linda o Öland var här med en runda på kvällen så denna dagen har det varit fullt upp, en superduper bra 50 årsdag. Många som ringt, messat o många kort i brevlådan🙂Bilder nedan i olika ordningar trots att jag la in bilderna i rätt ordning..😉

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Till top