Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Tisdag hemma.

Permalink0
Jobbar hemma som vanligt. Idag blir det att kommunicera nya årliga avgifter till en del verksamheter, klassas om. I eftermiddag ska jag va med på ett länsmöte om fågelinfluensan som härjar i Mönsterås kommun som bröt ut på en hönssnläggning där. Spännande. Imorgon blir det en tripp till Emmaboda igen, tre inspektioner.
Igår var Nils o jag i Kalmar o köpte nya vinterskor. Han sliter ju ut sina skor fort. Nu blev det allvädersstövlar. Gosiga som passar bra till -10 grader🙂 
Igår hade Isac namnsdag, Paul. Han har namnsdag på torsdag också, Carl då.
Snart är det teamsmöte. Tur man får se kollegorna på datorn i alla fall. Hoppas på en solig dag, längtar tills jag kan ta en kopp kaffe i solen på altanen igen. Längtar till våren☀️🌿🦋
(null)

(null)


Till top