Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Syskonen med familjer var här❤️

Permalink0
Ikväll var hela gänget här på fika. Många syskon har jag o alla har familjer så vi blir några stycken 😁
Kul att de ville komma hit en stund till mitt skruttiga men ändå mysiga enligt mig, mitt hem. Vad gör det om allt inte är nytt, man behöver ju inte va rädd för att sabba nåt som redan är lite nött o trasigt😉 härlig kväll i alla fall med alla❤️ så skönt med sommar när vi kan sitta ute☀️
(null)
Hampus.
(null)
Hugo på språng.
(null)
Michael o Malin.
(null)
Rasmus Gustav o Ebbe.
(null)
Om en vecka o två dar gifter sig dessa två som sitter i tvåmanssoffan😉ska bli kul😀❤️Julia o Peter. Brorsan Jörgen sitter jämte🙂
(null)
Madde o Rasmus samt Gustav, Michael o Malin i bakgrunden. (null) 
Alice med Signe o Ellie.
(null)
Madde i snygg hatt😉



Till top