Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Fru Blomberg

Allmänt Permalink1
Ja, för en vecka sedan i all hemlighet blev man fru Blomberg i en solig kohage med ån rinnande bakom o kvittrande fåglar!! Allt var så underbart o lyckat o romantiskt o rörande. Mitt hjärta var fullt av kärlek denna härliga lördag som var pingstafton. Tänk att jag är gift med denna roliga härliga kärleksfulla man. Livet kommer aldrig att bli tråkigt igen, det händer alltid något med Mango!!! Jag älskar honom av hela mitt hjärta!!!

Här är en dikt!!

Mitt hjärta är ditt
Ditt hjärta är mitt
och aldrig jag lämnar det åter
Min lycka är din
Din lycka är min
och gråten är min när du gråter

Älskar dig Magnus!!!


22 maj 2010 blev vi man o fru!!!


Våra fina ringar!!


Min brudbukett


Alla barnen var med på vår stora dag!!













#1 - - Kicki:

Hej Mia vad roligt att se dig och Isac igår. Ett stort Grattis vad roligt att ni gift er. Vilka fina bilder. Hälsa familjen många kramar från "Gazellen Kicki"

Till top