Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Rasff o julbord.

Permalink0
Blev lite spårbarhet, rapporter o möten idag. Inkom ett rasffmeddelande som jag fick ta itu med o reda ut o svara på. Möte med en ägare till en verksamhet o sen på kvällen julbord. Åt mig mätt rätt fort så orkade inte ens efterrätt😉
Nu sitter jag o fryser på Nybro station o väntar på Krösatåget, hängde med Peppe på Öresundståget o hoppade av i nybban😉❄️❄️ en bra kväll blev det. Synd att en del inte hängde med på vår avdelning som Kajsa, Chris o Linda.
(null)
Micke
(null)
Kerstin o Kristina
(null)
Jag o Kristin 
(null)
Peppe o nån till🙂
(null)
1:a delen av julbordet för kommunen. På tisdag onsdag o torsdag är de andras tur o gå🌲
(null)
Fin tomte på kommunhuset🙂
(null)
En fin julgran står i Emmaboda.

Till top