Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Leonore 2 år🧸🎈🎉

Permalink0
En liten kicka fyller 2 år idag, mormors lilla tjej❤️Nils jag o eric hängde med till Leos lekland, förbokat i tre timmar o det tyckte Nils o Holly var för kort tid o ville inte hem då. Nils var hur svettig som helst efter all lek. Vi käkade gott där med. 
Väl hemma igen blev det dusch för Nils o sen sängen. Han somnade gott nästan direkt🙂
Jag har kollat mästerkocken final o Christin vann som jag trodde. Duktig tjej på att laga mat.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi ritade o målade hemma innan vi åkte till Leos🙂
(null)
Försökte rita av Leonore, gick sådär 🙈
(null)
Lejon, ser ni det?🙊
(null)
Nils ville rita av sin pappa, ja jag gjorde så gott jag kunde😂Nils målade efteråt o han sa att det liknar ju pappa lite ☺️


Till top