Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Glasögonorm!!

Allmänt Permalink1
Ja då har man blivit med glasögon på gamla dar. Det känns lite ovant men om nu huvudvärken har försvunnit o yrheten så är jag bara nöjd..Jag kanske fixar linser någon gång i framtiden med så man har lite att välja på!
När jag satte på mig glasögonen för första gången var allt så klart...färger o annat ser mycket bättre ut nu!! Varför har jag inte fixat dem tidigare???? En ny värld har öppnat sig!

På lördag ska vi på tjejfest! Lite förfest hemma hos mig innan. Det blir Linda, Madde o Julia som kommer hem till mig sen drar vi vidare till Byttan i Kalmar! Jättekul hoppas jag vi får!!!

I kväll har vi varit på Mc Donalds med barnen. Innan var vi på Ölands plantskola o köpte lite perenner till stenlandet i trädgården! Det blir nog fint där till sommaren!!


Så här måste jag se ut nu....



#1 - - Madde:

Hej! Fina glas ju! Tur att det finns snygga glasögon nu för tiden!

Det blir skitkul att träffas och parta till det lite! Det var länge sen.

Kram

Till top