Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Larmtorget

Allmänt Permalink0
Vad kvavt det är nu ute, känns som det ska bli åska, skulle inte förvåna mig alls om det kommer när vi sitter på Krögers. Det ska bli mysigt att gå ut med Mango ikväll! Vi ska nog se Super 8 på bio sedan eller kanske Kronjuvelerna! Har inte bestämt mig än!

Tror ni inte jag slog i tårna så det knäckte till i den jäkla tv bänken förrut. Shit pomfritt vad det gjorde ont..samma fot som jag skar mig i för en vecka sen. Hur klantig kan man va???? Får nog kolla synen snart igen, går ju in i allt möjligt. Tån är lite lila nu så det passar ju i alla fall ihop med såret på foten o så rött nagellack på tårna med. Färgglad fot nu faktiskt.



Vilken av filmerna ska jag se. Det är frågan det!!!???
Till top