Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Kollar idol.

Permalink0

Idol är inte lika kul längre, vet inte vad det beror på. Uttjatat kanske😉
Tänt ljus här o där ikväll. Pojkarna o jag njuter av fredagen, Magnus ska sova i husvagnen i natt, skördefesten i full gång. Imorgon är det dop, mysigt. Jörgen är ju nere i Småland i helgen så imorgon blir det Syskonträff efter dopet. Kul o umgås med halvt galna roliga syskon❤️ kul o ha många syskon, även om vi har möe på varsitt håll så vet jag att vi finns för varandra❤️

Fredagsmys
Regnbåge o vackra träd, bra kombination😍
Cirkuskonster, kan än, rätt vig för min ålder, vilken farmor, mormor, mamma fixar detta😉 Nils älskar detta😊 alla barnen har älskat denna lek😊 pappa o min moster Yvonne gjorde denna lek med mig o mina syskon. Cirkus Erlandsson från början😂
Till top