Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Trött som en gnu

Permalink0

Jag väntar in Magnus som har kvällspasset på jobbet ikväll. Jag hade det igår o var hemma ca 21.30 sen upp imorse igen 5.20 o slutade kl 15. Det ska bli skönt med helg faktiskt imorgon efter Besiktning i Västerslät o sen en inspektion i Nybroskogen nånstans o avslut i boskapen. Helgen är efterlängtad.

Hemma ikväll har varit fullt upp som vanligt. Nils har haft hyss för sig som vanligt, jag skulle på toa o då låg hans kissblöja i toastolen som jag trodde han slängt i papperskorgen som han vanligtvis brukar göra när han "vill" hjälpa till. Tur han inte spolade🙀 katten Elsa har dessutom rivit ner lampa o blomma för femtielfte gången. Det går åt en massa glödlampor här hemma... så snart är det dags för kudden för den här sexbarnsmamman. Go natt😴

Till top