Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Påskafton.

Permalink0
Jag kan ju säga att julafton var typ 10 grader varmare än påskafton när jag gick en promenad på fm. En omväg till affären för o få lite luft o extra energi.
Fixade en massa inför lite påsktrivsel när alla barnen skulle komma. Möblerade om också för alla skulle äta tillsammans, en soffa ut i köket o köksbordet till vardagsrummet. Alla kom med familjer. Inte lätt o pussla ihop det så alla kan komma samtidigt men idag fixade vi det. Grillade gjorde vi, målade ägg som vi sen glömde o äta upp, blir en del ägg o sill imorgon till frukost istället. Nils var rätt trotsig o fick utbrott i början men efter en stund var alla de små i full fläkt som det ska vara. Full liv o rörelse i min familj, aldrig tråkigt o händelselöst 😂 jag tänker när jag var runt 16-17 år o funderade på om jag nånsin skulle få egen familj o nu 30 år senare är jag inte ensam, vi är 15 st tillsammans o fler lär det väl bli❤️Min kompis Linda kom o tog bild på oss alla, så bra bild❤️
(null)
Goa familjen❤️
Fler bilder blev det under dagen🙂
(null)
Mycket ägg i påsk.🥚🥚🥚
(null)
Mango, en påskgubbe i morse.
(null)
Promenad i vinterlandskapet❄️🚶🏼‍♀️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Påskkärringar😍
(null)

(null)

(null)




(null)
En fantastisk påskafton🐣
Till top