Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Gradering orange.

Permalink0



Sitter i husvagnen o myser o drömmer. Mysigt trots alla grejer jag packat in. Imorgon åker vi o ställer upp husvagnen.
Ikväll har det varit gradering för grabbarna o de var sååå duktiga o fick orange bälte. Mitt hjärta svämmar över av stolthet. Isac hade avslutning med Polen/Danmark -utbytet elever som hälsat på så han gick därifrån direkt till jujutsun. Så nu är han hemma igen, trött såklart eftersom de var uppe länge igår, disco👍🏻
Jag har packat kläder o annat smått o gott till helgen, behöver handla mat imorgon bara. Sen på lördag kommer Holly o ska sova över. Barnvakt är jag❤️mormor passar prinsessan❤️det kommer bli en bra helg😀
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Mycket grejer som ska med, åtta stolar, kan va bra o ha om man får oväntat eller väntat besök❤️

Till top