Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Summering 2019.

Permalink0
Drog mig länge idag. Skönt. Men gör ju inget, hann både städa, vika tvätt o ta ur diskmaskinen o nu tänkte jag tänka vad som hänt 2019. Detta året har gått fort o det har varit både ett fint år samtidigt som det vid en del stunder varit rätt jobbiga. Men 2020 kommer bli ett toppenår hoppas jag.
Det är tre saker som hände 2019 som sticker ut extra mycket. Leonore föddes i april, Philip och Sofia gifte sig i maj o så fick jag mitt nya jobb i juni🙂


(null)

(null)

(null)

(null)

Sen har det vi varit på en del utflykter o småresor. Bla hotell/ bad till Växjö med grabbarna, var en vecka i Visby o jobbade, Stockholm med Cissi, ystad med grabbarna o Cissi, Polen med Hanna, Tallinn med syskonen, Köpenhamn med Cissi, kurs i Kristianstad, konferens i Malmö, barnens gård med barn o barnbarn, Oknö hos Sarah med familj. Vita sand hela sommaren med barnen och vildsvinssafari med familjen.
Sen har det varit tre dop, först Hugo i januari, sen Hannes i juni o Leonore i september❤️❤️❤️
(null)

(null)

(null)

Sen har det varit 50 årskalas gånger tre, varav ett är ikväll då vi både ska fira Mikaels 50 årskalas och nyårsafton. Helenorna fyllde 50 år i april. 2020 är det min tur🤗
Isac har slutat nian o börjat gymnasiet.
Annars har det varit mycket handarbete 2019, umgåtts med barn, barnbarn, syskon mm.
Då får vi se vad som händer 2020. Hoppas på ett lyckligt år❤️ idag skiner solen sista dagen och det är 8 grader varm. Gott nytt år alla🎉🎉
Lite bilder till från 2019.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Till top