Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Sommarkväll på riktigt.

Permalink0
Kvällsdopp, restaurangbesök, kolla på solnedgången. En varm o fin kväll. Synd att Nils är så frustrerande arg hela tiden. Tjurig. När vi var o kollade solnedgången ikväll med mig var han lugn o kollade med mig o plockade stenar. Det var mysigt❤️ kan 6 åringar ha hormoner som flyger o far?
En trubadur spelar på restaurangen o det hörs till vår stuga. Härligt. Jag hade gärna suttit där o lyssnat. Hade varit kul. Men musik på avstånd är ok det med. Nils somnade kl 23 så han sover nog imorgon en stund. Sovmorgon😍
Kvällsdoppet i sundet var klart bäst idag. Så mysigt o plaska, flyta o kolla upp på en klarblå himmel, leka o stänka ner ungarna. 💦💦Isac är duktig med Nils, även om han tycker nils är jättejobbigt så försöker han lugna ner honom❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Till top