Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Dreglande katter.

Permalink0
Isac ringde när jag var på väg hem från jobbet o sa att Sven betedde sig konstigt. Han hade kräkts o dreglade kopiöst, såg nästan ut som han hade rabies runt munnen.  Sen två timmar senare likadant med Olof. Blev ju såklart rädd att nu har de käkat nån råtta som tagit råttgift eller nåt. Hörde av mig till Monica, veterinären som trodde det kan ha varit att de bitit i en padda som tydligen har giftkörtlar på ryggen som kan förgifta katter men att det går över. Så vi avvaktade o jag åkte till Magnus Nils o Eric o fikade en stund o när jag kom hem igen så var de symtomfria igen, fy vad glad jag blev, de åt igen o slutat o dregla🙏🏻 ja Paddor finns det nog vid ån... 
Målat Nils blivande rum för andra gången så nu är det vitt i hela rummet istället för halva. Inreda det nu då, flyttat in sängen o skrivbordet. Fixa mer imorgonkväll. Kul.
Idag fyller systersonen Rasmus 9 år❤️hurra hurra🎂❤️
(null)
Rasmus9️⃣år🎈🎁🎉
(null)

(null)

(null)
Dimma över ängen med solnedgången i bakgrunden. Magisk kväll på landet.



Till top