Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. BĂ„de Ă€ldre o yngre barn❀

Helgen💋💋

Permalink0
Söndag kvÀll och summerar helgen som superbra, skrev ett inlÀgg igÄr men det gick inte o fÄ ivÀg nÄgra bilder till bloggen sÄ tog bort det.
Fredagen började bra, lite jobb hemma o resten i Kosta. Patrik hade fixat dukning o annat gott som vi mumsade i oss. RĂ€kmackor med sen o efterrĂ€tt. Ja, vi lever gott😍
I helgen har jag hĂ€ngt med Patrik o Gunnar pĂ„ jakttrĂ€ning. Lite senare dock pĂ„ söndagen men lördagsmorgonen började kl 05:30, tidig morgon en lördag som Ă€r ovanligt för en Mia som migđŸ„±men kul. Gunnar Ă€r en duktig hund, drev fram en rĂ€v i lördags o harar i morse. 
I helgen har vi med hĂ€mtat möbler frĂ„n Cissi som jag köpt av henne nĂ€r hon nu har flyttat till VĂ€xjö o lever student/samboliv. Blev fint i vardagsrummet med ny soffa o bord. Köpte en matta o lampor mm ocksĂ„ men dem tar jag fram nĂ€r vi flyttat till lĂ€genhetenđŸ€©
Helgen avslutades med symöte pĂ„ Öland, Maria o hennes man har köpt sommarstuga dĂ€r i Tveta, fin stuga o vi satt ute o handarbetade🙂 pĂ„ vĂ€g hem igen regnade det o det verkar kommit nĂ„gra droppar hĂ€r med men det behövs mer.
Nu Àr jag lagom trött efter helgen som varit mysig, kul och vÀldigt varm. Ny arbetsvecka vÀntar o kvÀllar med min fina omtÀnksamma Patrik. Simma med Helen pÄ onsdag, skönt att det normala börjar igen.
Försökte lĂ€gga ut bilder men bloggen krĂ„nglar fortfarande tyvĂ€rrđŸ˜©




















Till top