Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Nils kalas❤️

Permalink0
Alla barn med familjer samlade ikväll på Nils kalas. Alla mina härliga ungar ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ o alla härliga älskade barnbarn ❤️❤️❤️❤️❤️. De som saknades på kalaset var Patrik o Jesper som tyvärr jobbade😢 men det blev våffelfest o jag gjorde alldeles för många våfflor som vanligt🙈
Nils fick fina målargrejer o började måla direkt, här är tavlan😍
(null)
Jag ritade med lite prinsessor till Thea o Holly som de färgade sen. 
Nils passade på o ge bort sina gamla leksaker till sina syskonbarn, snäll han är🙂dessutom mindre grejer o flytta på när vi flyttar😍
Min härliga stora familj, full fart o röj o mycket kärlek❤️
Nils somnade väldigt snabbt ikväll efter kalas o läxa som Sarah hjälpte honom med. Ja, denna dagen gick fort. Snart helg igen.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
❤️❤️
(null)
Alve en glad kille 😍
(null)


(null)

(null)
Min åttaåring ❤️

Nu sitter jag o glor på alla avsnitt från veckans halvåtta hos mig. Kul o få lite tips i matlagning 😀 tänker också på hur jag trivs med livet just nu trots höga bränslekostnader o elpriser. Vaknade i morse i Kosta, skillnad från Göteborg, mycket lugnare. Igårkväll när vi äntligen kom hem till Kosta så lös stjärnhimlen klar. Imorse vaknade vi till solens strålar o drack kaffe innan Patrik skjutsade mig till jobbet. Älskar detta liv i skogen att vakna till det. Perfekt liksom ❤️❤️
(null)

(null)

(null)
Dagen gryr🥰





Till top