Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

värmen har kommit

Allmänt Permalink0
Härligt att allt gick bra igår på vårfesten, det kom ca 90 stycken o de flesta gick tipsrundan så det tog en stund o rätta dem, till slut kom Leo etta o Charlie två o vann varsin leksak, bland de vuxna vann Torbjörn Lerbacka, tror jag han hette, är så dålig på namn. Alla barn sprang huller om buller o all fika gick åt nästan, vi sålde för närmare 500 kr till klasskassan! Härligt! Sen sjöng barnen för oss, de hade övat in två sånger. Jätteduktiga! Strålande solsken var det också=)

Sätter in lite bilder ikväll på vårfesten!!

Nu ska jag bara jobba ett pass till sen är jag ledig i fem dagar men får jobba på nationaldagen. Det behöver Eric med vara för i morse när jag lämnade honom var han så himla ledsen, han skrek o ville inte släppa mig, jag hörde hans gråt enda bort till bilen o jag tjöt hela vägen till jobbet, det gjorde så ont att lämna honom när han var så förtvivlat ledsen. Ville bara ta mitt älskade barn, vabba o vara hemma o gosa med honom. Men när jag ringde en timme senare för att höra hur det gick så hade han lugnat ner sig men att han frågade efter mig hela tiden...min pluttefis! Värsta mardrömmen när barnen är så ledsna när man ska lämna dem, det förföljer mig hela dan...


min lille..jag kommer snart hem!
Till top