Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Sarah 19 år

Allmänt Permalink0
Idag fyller Sarah 19 år!! Grattis Sarahstumpan. Kl 05.18 en fredag föddes Sarah, tre dagar över tiden. Känns som det var igår, tiden går alldeles för fort..


Grattis Sarah på 19 årsdagen, skulle fira henne ikväll men hon skulle på
bio så det får bli imorgon i stället=)


Igår var jag hemma hos Madde o käkade o drack gott. Kul o träffa systrarna o prata om allt mellan himmel o jord. Sen kom Michael o Peter med. Vi fick kycklingfilé o potatisgratäng o sen i efterrätt creme brulee o pannacotta. Slurp=)


Lite bebismys med Rasmus o Ebbe blev det också=)


Idag har jag varit lite rastlös men snart ska jag till Helen i Hökahult på symöte. Mango o jag o Eric gick en liten runda i solskenet. Eric stackarn slog skallen i soffbordet i morse, vet inte vad han gjorde, hörde bara en smäll o sen skrek han, en blåtira blev det på honom, det ser ut som om han har lånat min ögonskugga.

Eric ser ut som han har varit med i en boxarmatch. Stackars Eric fast nu är han pigg
o glad igen.

Katterna har varit trötta idag, legat hela dagen, de sover o äter, inte mycket
mer på vintern,tjocka är de med=)
Till top