Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

semesterdag 3

Permalink0
Idag är det ju bättre väder men inte så man vill lägga sig o sola precis.
Bloggen har blivit konstig, de har ändrat på sidan o så kommer jag inte in på mobilen längre o blogga från den. Det suger faktiskt..sen är det svårare att få in bilder med.
Cissi är fortfarande dålig men börjar väl piggna till lite men hon ser så trött ut stackaren.
 
I em kommer både Sarah o Philip hem o äter,kul o få rå om de vuxna barnen också. Det blir midsommarmat här idag, Philip var sugen på det för han fick inte det på midsommar.
 
Annars gör jag inte mycket på semestern, har städat idag o imorgon tror jag att jag ska ta en tripp till Öland o hälsa på moster som ska campa på Saxnäs. Får se vilka barn som vill följa med dit;)
 
Längtar tills vi drar till Gotland en vecka, det ska bli kul, älskar Visby, en fin stad.
 
Till top