Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Gott slut

Permalink0
Magnus o jag har gått en runda på årets sista dag i det vackra vädret. Nils var med såklart. Under tiden städade Isac o Eric sina rum som såg ut som bombnedslag 😮
2014 har varit ett kanonår bortsett från Nils sjuka tid i början på sitt liv. Året började ju bra när jag den 17 januari tog ett grav. test o det visade sig att jag inte var i övergångsåldern än utan väntade en liten Nils. Sen några veckor senare fick jag dessutom veta att jag skulle bli farmor också. Den 18 september föddes Nils o den 6 november lilla Thea. I juni tog Cissi studenten och i augusti började Eric skolan. Har jag glömt nåt? Att bli farmor är något stort för mig, tänk den dagen jag får vara barnvakt.
Ikväll blir det lite party, Kjell kommer hit o jag ska göra trerätters. Förrätt: Räkcocktail , huvudrätt: Entrecote klyftpotatis gorgonzolasås, efterrätt: Chokladmousse med grädde o blåbär. 
Nu önskar jag alla ett gott slut och gott nytt år. 🎉🍷🍹🎊








Till top