Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Roadtrip o annat

Permalink0
Åkte till Lenhovda i jobbet o hämtade äggprov, dioxin. Träffade på en urgullig hund där på äggpackeriet. Kom springande mot bilen o försvann, var ju tvungen o stanna för såg ju inte hunden, var rädd att hon låg framför bilen. Öppnade bildörren och då hoppade hunden upp i knät på mig där jag satt i bilen. Jätteglad hund men nog rätt kass som vakthund... Var ju ingen liten hund heller, en Tollare, tror rasen heter så. Hämtade äggen med hunden i släptåg, hon ville nog med till Kalmar med mig, lilla söthunden.
vackert körväder idag😊
Ikväll är det lugnt, Nils sover redan o Eric ser sömnig ut, Isac är på fritidsgården, mango i moppeförrådet o Cissi jobbar, tvättmaskinen är igång. En vanlig måndag helt enkelt..fast såklart en dag, den 29 febr som bara infaller vart fjärde år, undrar om det är några tjejer som friar idag till sina blivande män?

Till top