Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Barnvakt o Mello

Permalink0

Lilla Thea har varit hos oss idag. Så glad när jag får ta hand om henne. Så söt o snäll o skrattar åt sin farmors skämt med mjölkmustasch mm. Vi var ute rätt mycket o Thea hjälpte till med o räfsa o hon Nils o Isac slängde sig i lövhögarna. Hon är så lik Philip när han var liten i vissa lägen, lite bus i blicken o leendet. Gullunge❤Magnus o jag tog Nils  o Thea på en runda bland hästar o traktorer. Sen till affären.


Ikväll var det mello igen. Första låten ut var asbra, fick tårar i ögonen när jag lyssnade på låten. Vet inte varför? Han jojkade men den var mäktig på nåt sätt o tjejen som sjöng med honom lyfte låten till skyarna. Vacker🌸 Den gick till final så det var kanonbra, den kommer att vinna alltihop, hoppas jag i alla fall.

Vacker låt💕
Till top