Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Helg igen.

Permalink0

Helgen väntar, o så det bästa: Isac är hemma igen från Polen. Han har haft det kul, fått nya vänner. Han hade köpt presenter med sig hem till Eric, Nils, Thea o Holly. Hur gulligt är inte det❤️

Idag har jag bokat allt inför Hälsingland nästa vecka, hotell, flyget, hyrbilen. En spännande vecka väntar, ensam Livsmedelskontrollant blir jag o sköta tre små anläggningar med en veterinär. Pirrigt? Ja men kul. Åker på söndag eftermiddag..Bor bra sen mitt i Hudiksvall👍🏻 Glada Hudik😉
Magnus är på skördefesten på Öland ikväll med Robin o Tove. Eric har en kompis här som ska sova över. 

Olga bjöd på frukost, det var hennes sista dag idag på jobbet...fick tyvärr ingen bild på henne.
Mango o jag har jobbat ihop idag👍🏻
Till top