Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Dagen efter.

Permalink0
Tänkte på pappa det sista jag gjorde innan jag somnade igår o det var pappa jag tänkte på när jag öppnade mina blå. Tur barnen håller mig igång, plus att jag har symöte i eftermiddag så jag får prata av mig lite. Tänkt mycket på hur pappa var när han var riktigt frisk, han var en väldigt plikttrogen man, sjukskrev sig aldrig från jobbet trots att han var sjuk ibland, tom när han skalade av halva översidan på handen i en styckmaskin sjukskrev sig han inte heller, satte bara på en jätteplåstlapp o fortsatte... han jobbade jämt, kunde aldrig sitta still. Han kunde jobba en hel dag o sen jobbade han i skogen hela kvällarna på våren o sommaren. Han älskade nog lugnet i skogen. Lilla pappa, jag saknar den tiden när du var frisk, nu har du somnat in o fått frid för de senaste 10 åren blev han bara sämre o sämre. Vila i frid pappa❤️hälsa mamma, farmor o farfar från mig. ❤️
(null)

Till top