Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. BĂ„de Ă€ldre o yngre barn❀

Fantastisk onsdagđŸ™‚đŸ’•đŸ‘¶

Permalink0
Vaknade 04:50 av att Nils hade kissat pĂ„ sig i sĂ€ngen, det var bara o gĂ„ upp o ta hand om allt, Magnus tog Nils till duschen o jag började göra i ordning sĂ€ngen dĂ„ jag tĂ€nkte kolla mobilen som hastigast, dĂ€r i mobilen hade min son Philip skickat en bild 2O min tidigare pĂ„ sig o sin nyfödde son❀ jag blev farmor igen under natten❀kl 02:23 föddes han 16 dagar över tiden. Äntligen. JĂ€ttesöt. VĂ€gde 4225 gr o mĂ€tte 55 cm. Tur jag köpt klĂ€der i Str 62đŸ€—  
(null)

(null)

(null)

Vi firade med lussebullar i morse, det hann vi ju nĂ€r vi gick upp sĂ„ tidigt. (null)

(null)
Dagen har gĂ„tt fantastiskt lĂ€tt. Philip o Sofia Ă„kte hem redan idag med plutten. Thea Ă€r storasyster. En stor flicka nu🙂 
IkvĂ€ll har vi dessutom varit i kyrkan o kollat pĂ„ Erics klass nĂ€r de gick lucia i kyrkan. StĂ€mningsfullt o fint. De ska lussa i skolan imorgon ocksĂ„. 



(null)
(null)

(null)

(null)

(null)
Fina Eric 🙂

Nils hade busat pĂ„ förskolan idag med en annan grabb som vi fick se sĂ„klart. De hade tapetserat hela toan med plĂ„sterlappar de hittat i hyllan pĂ„ toan. PlĂ„ster överrallt, golvet, toastolen, vĂ€ggen sĂ„ ja... hoppas ungarna inte slĂ„r sig för det finns nog inge plĂ„ster kvar. Blev mest förvĂ„nad att de hann med allt utan att nĂ„n pedagog sĂ„g nĂ„tđŸ€”vĂ„r busunge😂
Nu ska vi chilla o kolla bonden söker fru sista avsnittet. TĂ€nk att jag Ă€r dubbelt farmor, hurra❀❀❀
Till top