Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Måndag.

Permalink0
Blev en dag på jobbet som jag inte tänkt mig från början. Skulle på inspektion o eftersom det var 18 mil dit ringde jag precis innan jag skulle åka o då säger ägaren till företaget att han ska lägga ner det så i stället fick jag fixa upphörandeblankett till honom o förklara hur han skulle göra. Hämtade äggprover i stället o packade o sen ställde jag mig på bandet på eftermiddagen. Skönt ändå o slippa köra 36 mil i detta vinterväglag😥
Ikväll har vi bakat, muffins med hemlig gömma o så fixade Eric sockerkaka som var blå av karamellfärg. Tar med lite till jobbet imorgon för vi får inte rum med allt i frysen. Nils vill typ baka varje dag..han älskar sina bagarkläder o de ska på jämt, hinner aldrig tvätta dem😍
Syskonen o jag planerar lite inför pappas 70 årsdag. Kul o få fira pappsen trots att han kanske inte vet så mycket om livet längre. Kul o samlas o fira i alla fall. Mycket födelsedagar nu, snart fyller syrran 30 o Cissi 23 o så pappa 70. (null)

(null)
(null)

(null)
Denna fick Nils av grannen Margareta, hon är en fena på o sticka🙂gulligt av henne. En liten clown.



Till top