Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Kvällsdopp.

Permalink0
Nils höll på o somna vid 16 tiden så då gick vi till studsmattan o Eric o Hampus hängde på. Nils o jag tog en tur vid stranden o då blev jag badsugen. Frågade grabbarna om de ville ta ett kvällsdopp o det ville de såklart. Vi bytte om fort o drog till stranden igen. Vågorna var härliga o hyfsat varmt i vattnet. Älskar verkligen o hitta på roliga saker med barnen, de är verkligen allt, de ger mig glädje o spontangrejer som kvällsdopp blir det nog möe av i sommar. Sa till Eric att om det är fint väder imorgon efter jobbet så tar vi ett kvällsdopp igen❤️skönt att det bara är 3,5 dagar kvar till semestern då vi kan vara lediga o njuta av sommar, glass, bad, sovmornar( slippa gå upp 5.30 i alla fall) 
Nu kollar Eric o jag film men Eric drog till studsmattan så vi fick pausa lite i filmen, Nils somnade 18.45, min lilla busfis❤️ 
(null)
Kvällsmat❤️
(null)
Signe gull med föräldrar hälsar på❤️
(null)

(null)
Jurassic park väntar.
(null)

(null)


Till top