Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. BĂ„de Ă€ldre o yngre barn❀

Svettigt..😅

Permalink1
Nils o Holly vaknade kl 6 imorse, pigga, jag var trött o hade lĂ€tt sovit 3 timmar till. Men redan pĂ„ morgonen var det varmt, efter frukost gick vi ner till det glittrande havet som lĂ„g vindstilla. Folk hade redan kl 8.30 tagit sitt morgondopp, nĂ„n Ă„kte kanot, en perfekt morgon. Nils sprang o jagade fiskar medan Holly var mer försiktig o grĂ€vde i sanden med sina fingrar. Det har verkligen varit hett idag o nĂ€r jag var pĂ„ Symöte pĂ„ eftermiddagen gick det knappt o sticka för jag var sĂ„ svettig pĂ„ hĂ€nderna, vi försökte sitta ute men en ilsken geting jagade in oss men det var svalare o sitta inne Ă€ndĂ„.. jag fick glass o jordgubbar till fika, det satt som en smĂ€ck. 
Nu har Nils o jag duschat, chillar i soffan o Nils vill till vita sand, jag med😉men vi fĂ„r vĂ€l vĂ€nta till tisdag☀☀
Undrar om det blir ett rejÀlt ÄskvÀder snart, kÀnns som det...
(null)
Kl 6 i morse
(null)

(null)

(null)
SĂ„ fina❀
(null)
Glasstime.
(null)

(null)
Hela famnen full❀
(null)
Glass o gubbar😍
#1 - - emma:

vad trevligt ni ser ut att ha det :)

Svar: Ja det Ă€r vĂ€ldigt mysigt😍
Mia

Till top