Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. BĂ„de Ă€ldre o yngre barn❀

Mors dag

Permalink0
Blev uppvaktad i morse av barnen o Magnus. Fick presentkort o triss. Vann faktiskt 60 kr😉men det Ă€r bĂ€sta jobbet att vara mamma till mina sex stycken barn som ger en sĂ„ mycket glĂ€dje o kĂ€rlek.
Idag har Eric o jag varit pÄ fotboll. Kalmar mot Bajen, slutade 1-1 tillslut. Kalmar trÀnar nog möe pÄ o filma, fy vad de " ramlade " lÀgligt hela tiden...
Efter fotbollen Ă„kte Eric o jag till Nybro o Philips residens o dĂ€r fick vi god mat o efterrĂ€tt som barnen pysslat med under dagen, snĂ€lla goa barn. Fina blommor fick jag ocksĂ„. En hĂ€rlig morsdag, en av de bĂ€staâ€ïžĂ€lskar att vara mamma❀❀❀❀❀❀
(null)

(null)

(null)

(null)
(null)



(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Gott😋
(null)
Mina fina blommorđŸŒč


Till top