Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Dag 3 del 2 på Kreta☀️

Permalink1
Alltså denna ö, så vacker o inbjudande. 
Ikväll åt vi på Mojitoo taverna. De är så gulliga där. Det blev god mat o goa drinkar där. San fransisco o Sex on the beach. Som jag är så skojade jag ju med bartenders med min knackiga engelska men de fattade det mesta. Älskar humor o leva ut o njuta av livet för en stund. Sen en fin solnedgång när vi åt. Vackert😍
(null)
Läser Helen upp o ner. Utmaning eller?
(null)
Helen ska vända Helen när hon somnat i solen, lite sällskapsresan över det hela 😂😉
(null)
Min nya klänning.
(null)
Helens nya klänning.
(null)
Tittut😛
(null)

(null)

(null)

(null)
Sex on the beach ☀️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



(null)

(null)
Ute o går 🤭




#1 - - Helen Karlsson:

Härlig semester med fam 1 och fam 3
Tack för den goda drinken!😀😘😎☺😀

Svar: Jag håller med, varsegod fam 2😀
Mia

Till top