Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. Både äldre o yngre barn❤️

Underbar ljummen kväll.

Permalink0
Vi spelar kort på kvällarna, det har blivit skitgubbe, plump o tremannavist hittills. Jag förlorar jämt, hoppas vi ska spela minigolf nån kväll. Tre dagar kvar i detta avkopplande paradis. Vi åt på en fin restuarang ikväll med en härlig atmosfär o design. Vågorna stod höga vid stranden o bruset därifrån överröstades av allt folk som hade tagit sig dit för god mat, skratt o för att umgås på sin semester. Det är mycket svenskar här. 
Vi shoppade igen till nära o kära, ikväll blev det en väska. På lördag lägger jag ut en bild på allt jag köpt. Tre dar kvar till verkligheten😉
(null)

(null) (null)
Så gott😋
(null)
Lampa med grenar, coolt.

(null)
Trädkronor som tak.
(null)

(null)

Till top