Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. BĂ„de Ă€ldre o yngre barn❀

Tapetserat.

Permalink0
Blev en fin helg med familjen Hagman 🙂 Tapetsering hela helgen, Sofia o jag tapetserade vardagsrum o allrum, lite kvar men bra samarbete o Sofia ska tapetsera resten som Ă€r kvar. God mat har jag fĂ„tt med o gos med barnbarnen med. Thea hjĂ€lpte till o klistra pĂ„ vĂ€ggen emellanĂ„t ocksĂ„. Hannes har börjat prata massor. SĂ„ duktig. HĂ€nder en massa hela tiden med barnbarnen. Tapetseringen blev bra, fanns en del utmaningar bla bakom kaminen men det gick galant. Det Ă€r det bĂ€sta nĂ€r jag kan hjĂ€lpa mina barn med nĂ„t❀dĂ„ mĂ„r jag som bĂ€st. Älskade ungar❀
Cissi var hemma hĂ€r igĂ„rkvĂ€ll. Vi kollade film. Jag la mig 01:30. 
Nu Àr man mör i kroppen efter tapetseringen o jag kommer nog sova gott inatt.
(null)
Thea gjorde egen tzatziki đŸ„°
(null)
Kocken Hannes.đŸ„°
(null)

(null)

(null)
Före
(null)
Efter
Nu ska alla lister upp. Det fixar Philip🙂 (null)
Kallt i morse, -10 grader. Snön o solen, en fin kombo❄☀


Till top