Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. BĂ„de Ă€ldre o yngre barn❀

Upp o nerđŸ˜ąâ€ïžđŸ˜…đŸ˜€â€ïž

Permalink0
Nils Àr bÀttre, jag har jobbat hemma idag med o började dagen med att Äka med bilen o byta till vinterdÀck. SÄ check pÄ den.
Lite trĂ„kigt idag att ungarna förstörde tvn som var helt betald sen en mĂ„nad tillbaka. Eric o Nils brĂ„kar som vanligt( syskonkĂ€rlek ) dĂ„ Eric retas med Nils dĂ„ han slĂ€nger ivĂ€g fjĂ€rrkontrollen mot honom, Eric parerar kastet o fjĂ€rrisen trĂ€ffar tvn som fĂ„r en spricka o tvn Ă€r förstörd. Nu sitter jag o glor med en kikare typ pĂ„ en liten tv. TĂ€nkte sĂ€lja ungarna pĂ„ blocket en stund men det Ă€r vĂ€l som det Ă€r. SĂ„ trĂ„kigt bara. Var ganska ledsen ett tag faktiskt. KĂ€mpar hela tiden för att allt ska vara bra. 
Kul ikvĂ€ll Ă€r att vi Ă€ndĂ„ klĂ€dde granen o sen kom Julia o Ellie förbi pĂ„ kaffe i mitt tvkaos 🙈
Sen kom Isac förbi med sin bil han köpt. En röd BMW 🙂sĂ„ kul för honom, första bilen Ă€r alltid speciell❀ 


(null)



(null)







Till top