Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. BĂ„de Ă€ldre o yngre barn❀

Date med Patrik 😍

Permalink1

Blev en liten date med Patrik igÄrkvÀll helt spontant frÄn Patrik som tog ledigt nÄgra timmar pÄ kvÀllen. SÄ han kom till Nybro o vi kÀkade pizza ihop o tog ett glas vin pÄ balkongen. Dock var jag rÀtt trött igÄr o vi la oss o sov redan efter kl 21. Vet inte varför jag Àr sÄ trött jÀmt, likadant i tisdags. Jag behöver semester. HÀrligt ÀndÄ o vakna i morse jÀmte min kÀrlek.
Började dagen med en tidig tillsyn pĂ„ vĂ€g till jobbet i en del av vackra Emmaboda. 
Nu Ă€r jag pĂ„ kontoret och tar en micropaus frĂ„n rapporter o packning av grejer eftersom vi ska flytta kontor till en annan del av kommunhuset. Kaos o trĂ„kigt pĂ„ kontoret med alla flyttkartonger o röra men lika bra att packa ner allt innan semestern o mĂ€rka upp dem sĂ„ de vet vilket rum de ska till 😀
Kul idag för vi ska kĂ€ka lunch ihop kollegorna o jag. Snart semester för en av oss, sjĂ€lv har jag tvĂ„ veckor kvar till semestern. Behöver semesterđŸ™đŸ» 
Regnar för fullt nu, kĂ€nns som det kommer bli ostadigt vĂ€der framledes. Vi hade ju en plan barnen o jag att Ă„ka till barnens gĂ„rd imorgon. Vi fĂ„r se imorgon bitti hur vĂ€dret Ă€r nĂ€r vi slĂ„r upp vĂ„ra ögon blĂ„đŸ˜ 

(null)
Tillsynen imorse, gick en runda o kollade i deras fina vÀxthus efter tillsynen.
(null)

(null)

(null)
Tjusigt, bananplantor 🍌 
(null)
Kaos đŸ€“
(null)




#1 - - per :

Ödevata fint dĂ€r

Svar: Ja verkligen 😍
Mia

Till top