Mitt liv,mina val

Barn, barnbarn -familj. BĂ„de Ă€ldre o yngre barn❀

Halloween 🎃 đŸ‘»

Permalink0
Nils hĂ€ngde med till jobbet o charmade mina kollegor. Halloweenbus i kommunhusets cafeteria för det stod godisklubbor med choklad o strössel o nĂ„gra chokladpraliner. Nils tog en o smakade men det var bus, det var en lök med choklad o strössel. BlÀÀÀ tyckte Nils o tog en pralin istĂ€llet men det var brysselkĂ„l i 😝 men han fick riktigt godis med tillslut. PĂ„ eftermiddagen Ă„kte vi till VissefjĂ€rda, skulle pĂ„ tillsyn o kolla brunn/ dricksvatten. Vi fick en rundvandring pĂ„ Kyrkeby brĂ€nneri samtidigt. Intressant historia bakom deras sprit de gör dĂ€r. Nils stĂ€llde mĂ„nga frĂ„gor om deras Ă„ngmaskiner de hade dĂ€r. DĂ„ kul o ha honom med pĂ„ jobbet en dag.
IkvĂ€ll har vi dessutom gĂ„tt bus eller godispromenad i ösregn i Trekanten med hans kompisar. Vi var dyblöta nĂ€r vi kom hem o Nils duschade nog en halvtimme i varmt vatten. Nu sover han i soffan, trött min lille kille❀ 
Nu Ă€r jag ledig resten av veckan, gutt. Imorgon hockey pĂ„ kvĂ€llen, torsdag blir det en svĂ€ng till Kosta gör att sova över. Veckan lĂ€r gĂ„ fort, men skönt o va ledig ❀❀
(null)
Screammask pĂ„ ikvĂ€llđŸ‘»
(null)
Kroppkakor till lunch pĂ„ Annikas kroppkakor😋
(null)
TĂ„g till jobbet😃
(null)
Nu helt slut min Nils❀
Till top